Time flies…El temps vola!

Quan estàs a la “quinta forca” del món respecte al que ha estat el teu petit món durant 32 anys i et trobes envoltada de circumstàncies, llocs i persones alienes al que ha format part de tu tots aquests anys anteriors, m’adono que em queden moltes coses per aprendre i viure.

Ja ha passat un any.

Sí.

Avui fa 365 dies vaig aterrar a aquesta petita part de món.

Petit Estat del Gran País on 365 dies en aquest poblet he estat bombardejada constantment per imatges, paraules, persones, olors, temperatures i sabors completament nous.

Tampoc és que tot sigui aquí completament nou i diferent. Però la “motxilla” que cadascú de nosaltres porta a les seves espatlles, les circumstàncies i les experiències ens condicionen. I podríem dir que he viscut aquests 365 dies com si cadascun d’ells fos una ou kinder sorpresa que mai saps què portarà a dins.

O com quan agafes una ametlla de la bossa i no saps si t’encisarà el seu sabor o serà aquella que et deixi un regust amarg.

El poder de la ment. També ha estat un gran company de viatge aquest any. M’espanta. Quin poder arriba a tenir la ment. Us ho heu parat a pensar mai?

“Get out of your box!” (“Surt de la caixa!”). Algú un dia em va dir aquesta frase.

Aaaah! Qui em forçava a mi a prendre aquesta decisió? Ningú.

“M’estaré equivocant?” em preguntava.

Quantes coses es deuen haver quedat pel camí enrera…?

Quantes coses he afegit a la meva motxilla? Ostres! Però si crec que amb una no faig! Si jo crec que a hores d’ara porto tot un camió de mudances amb mi!!!

Les coses passen per alguna raó. Esteu d’acord companys?

Segur que pel camí hem deixat enrere moltes coses, però també n’hem recollit moltes d’altres.

El més important és saber-se responsable de les nostres decisions, acceptar-les i estimar-les amb tot el que ens puguin portar, de bo i de menys bo.

Canvis. Bufff…no són fàcils…Necessaris? …Cadascú tindrà una resposta diferent segurament.

Però si recordeu, el Capità Enciam ja ens ho deia “Els petits canvis són poderosos!”.

I els grans canvis també. I jo  estic ara aquí, amb un nou company de camí anomenat “Canvi”.

Sr. Canvi, li presento els meus amics i amigues del blog.

Amics i amigues del blog, us presento al Sr. Canvi.

He après a adaptar-me al Sr. Canvi. Alguns dies pitjor que d’altres, no ho negaré…(i els que heu estat més aprop meu ho sabeu….).

I he après que no és una llicó acabada. Canvi és dinamisme. Dinamisme és moviment. Moviment és vida. Vida no és estaticisme.  Vida és caminar i fer-se responsable de les decisions preses i treure’n el millor en cada moment.

De vegades però, us he de dir que he hagut de recórrer a “Pelamobil, avui, ignora al Sr. Canvi , això no t’està passant a tu, ignora-ho…”.

Ignorar-ho ha servit en alguns moments. En molts. Una bona amiga em deia, “Ignoralo Pelamobil, no pienses por ahora. No desaparecerá pero otro momento vendrá en que estés preparada para pensar mejor”. Savi consell.

Crec que avui era el dia per no ignorar-ho i donar-vos a tots les gràcies per haver estat al meu costat recolzant-me en el meu canvi i ajudant-me a conduir el camió de mudances!

Sense el Sr. Skype i la vostra ajuda virtual, per correu ordinari, telefònica i personal, el pes de la motxilla m’hauria fet aturar i no s’hagués convertit en camió de mudances amb espai per uns quants  kilos més!

Gràcies!

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Time flies…El temps vola!

  1. Sonia ha dit:

    ENHORABUENA, Cris!!! Que bonito escrito… Quien te iba a decir hace un año que llegarias donde has llegado y que aprenderias tantisimas cosas, eh? La magia de la vida, que no deja de sorprendernos… 

    Estamos muy orgullosos de ti, amiga!

  2. Nacho i Esther ha dit:

    Molt maco tot el que has escrit.
    Estic convençuda que en aquest camió de mudances encara hi han d’entrar un munt de coses més que segur que et faran ser encara millor del que ets i t’ajudaran a superar tots els entrebancs que la vida ens depara.

    Un petó molt gros!!

  3. Lourdes ha dit:

    Felicitats Cris!!!! Això es tot un exit ….estarem sempre amb tu escoltant aquesta historia i ajudant-te en els moments durs i en els moments feliços….Ja veuràs que al final, això serà una experiència estupenda.
    Quin redactat més maco….Molt bé!!!!
    Per cert, el Capità Enciam també era el meu idol………..i estic amb ell: “Els petits canvis són poderosos”
    Un petonàs………….i fins aviat

  4. trena ha dit:

    guapa, això que has escrit és preciós. Gràcies a tu.

  5. Juanca ha dit:

    Entre tots t’ajudarem a buidar el camió de mudances. Molts petons i moltíssssssimes abraçades

  6. gemma ha dit:

    Si cada escrit m’enganxava més i més al teu blog, aquest ha fet que m’emocionés de debó! Molts petons i sursum corda (arriba los corazones!), encara que sigui des de molt lluny, estem amb tu!

  7. Ciarán ha dit:

    Really nice Cristina, lovely piece and very wise.
    Well done to you and may the next 365 be full of great experiences and joy.

    Thanks to you for all the posts, it’s been a real pleasure reading the blog!

  8. montse ha dit:

    l’altre día viag escriure una dedicatòria per una persona que marxava; vaig possar que a vegades no hi ha paraules per descriure sentiments…llegint l’escrit veig que estava equivocada, jo no ho se fer, però em queda clar que tu si, són 365 dies..ha estat difícil..MOLT difícil però se que al camió hi ha un munt de coses bones que ens ajudaran a continuar endevant. Gràcies per compartir amb mi aquesta experiència.kss

  9. Aleix ha dit:

    Per molts anys de decisions valentes! Enhorabona! Haig de reconèixer que, a mi, el Senyor Canvi tampoc m’agrada gaire, fa trontollar l’estabilitat, el món que un coneix, però és necessari deixar-lo entrar de tant en tant perquè gràcies a ell fem descobriments, aprenem i creixem. Un petó!

  10. Antoñita ha dit:

    hola cristina habra suerte y podre decirte que te hechamos de menos este agosto que no has venido esperemos las navidades que tal estas lo has pasado bien es lo que importa un besito de antonita

Deixa un comentari

