Ai, ai, aiiiiii…

Resulta que hi ha un ranking als estats Units sobre quin és l’estat on hi ha un major nivell de benestar.

Resulta que hi ha un ranking als Estats Units sobre quin és l’estat on hi ha una major qualitat d’aire.

Resulta que West Virginia ocupa la primera posició.

Resulta que sí.

Que West Virginia és el primer.

Però oblidava un petit detall….res…petit…com el tamany d’aquest estat.

Resulta que West Virginia ocupa el primer lloc en aquest ranking però…començant per baix!

Sí, sí, West Virginia ha estat declarada com el pitjor estat en relació a benestar i qualitat d’aire.

Toma esa!!!

Us adjunto el link a les notícies en anglès:

http://www.herald-dispatch.com/news/x27441580/No-Headline

http://www.alternet.org/newsandviews/article/561599/which_states_are_the_%22greenest%22_and_least_green/

I a títol d’exemple, l’anècdota d’avui al supermercat: he comprat  entre d’altres, bledes, 3 carbassons i espàrrecs verds. A caixa, hi havia un noiet jove, d’uns 16 o 18 anys diria jo. El primer que ha agafat per introduir el codi a la caixa han estat les bledes. M’ha mirat i m’ha preguntat “What is this?” (Què és això?”), i jo li he dit “Green collards”. “Sorry?” m’ha contestat. Després del malentès amb la meva entonació (jejejeje…) pensava que el noi podria identificar sense dificultat les verduretes que avui he decidit ficar a la meva cistella verda  però  finalment ha hagut de recórrer a la seva companya perquè li digués el codi que havia d’introduir. La història s’ha repetit amb els carbassons i amb els espàrrecs. No sabia què eren els espàrrecs!!! …

M’he quedat sense paraules….

Això sí, superatent m’ha desitjat que passés una bona tarda (” Have a nice evening Ma’am”)

Serà que els rankings poden tenir alguna relació amb la realitat…??…

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Ai, ai, aiiiiii…

  1. trena ha dit:

    noia, si t’he de ser franca, jo també t’hauria mirat amb cara de desconeixement en veure les green collards… bé desconeixement no, que les conec força, potser seria amb cara de sorpresa… Crec que mai de la vida he vist a ningú comprar bledes. Menjar-ne sí, però comprar-ne no… Curiós, oi?
    Petó 🙂

  2. Lourdes ha dit:

    Ja veig que aquests americans tenen rankings per tot….només els hi falta incloure-ho al llibre dels Guiness!!!!
    Ara només falta que els hi facis lliçons de verduretes en català. Però es clar, si menjen burguers i hamburguers….
    Molts petonets

  3. montse ha dit:

    Sort en tenen que ara els pots ensenyar a menjar alguna cosa sana i una mica de reciclatge, vols que els enviem un “olipot”???
    m’alegro que tornis a escriure, kss

  4. gemma ha dit:

    … en el ranking, el que te més te un 73 sobre 100, tampoc es gaire, no? ai, ai , aiiiiiiiiiii
    Tema bledes i , per acabar el comentari de la Trena, jo et diré que… menjar-ne no gaires però, d’aquelles que diuen bledes asoleiades … en segons quins ambients, no costa gaire trobar-ne 🙂

  5. Merce ha dit:

    ja et dic jo que has de venir a vancouver….

Deixa un comentari

