Dreams may come true

Un bon amic d’Equador, el Claudio, fa ja uns quants anys em va dir “hay que vigilar lo que se sueña porque a veces se cumple”.

És una frase que sempre em volta pel cap i em qüestiona.

Aquesta setmana he sentit molt una frase en resposta a una salutació:

– “How are you doing?” (hola, què tal?)

– Living the American dream (vivint el somni americà)

Podria tractar-se d’una resposta ràpida i educada amb un to jocós o bé una gran veritat.

Tant sentir-la, al final he preguntat “I quin és aquest somni americà?”

Senzill i clar: “Having 2.5 kids and a white picket fence”.

De vegades, les coses no són tant complicades, només cal somiar-les, creure-les, i fer-les realitat.

Com en tot, cal arriscar.

I per què no fer-ho per un senzill tancat de color blanc al voltant de la teva llar i envoltat de la teva família….?

Benvingut somni americà! …

Somiar no té preu… i de vegades…es fa realitat!

Be careful what you dream! ; )

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Dreams may come true

  1. Lourdes ha dit:

    Tens tota la raó del món!! Vigilar amb el que es somia………però……………i no és maco pensar que el somni es pot complir??
    Sort que en tenim dels somnis….
    un petó

  2. Nika ha dit:

    Cris, segueix així sommiant….I ves coneixent bé la fauna, que quan vinguem (que vindrem…eh!!) ens la presentes.
    Jaja…segur que no m’esperaves. No m’he pogut estar d’escriure’t alguna cosa.
    m’encanta el teu blog i els teus relats, escriu tot….eh!
    Molts petons desde Banyoles

  3. Nika ha dit:

    Cris, segueix així sommiant….I ves coneixent bé la fauna, que quan vinguem (que vindrem…eh!!) ens la presentes.
    Jaja…segur que no m’esperaves. No m’he pogut estar d’escriure’t alguna cosa.
    m’encanta el teu blog i els teus relats, escriu tot….eh!
    Molts petons desde Banyoles

  4. Montserrat ha dit:

    Ei!
    Molt guai aquest blog!
    Ja t’aniré seguint la pista!
    Un petó molt gran des de Montmeló!
    (demà…cap a Planoles!)

  5. Juanca ha dit:

    Doncs jo avuí he tingut malsons, què puc fer amb això?

    Petons maquíssima!!!!

    Per cert, ja tinc blog!!!!!

  6. Anna Benages ha dit:

    Hola amoooor!!!
    Vaig seguint el teu blog entre guardia i guardia d’Agost…
    He estat pensant amb això que dius dels somnis… i tens tota la p… raó! A vegades somiar segons quines coses és perillós pq es pot complir!! Inclus diria que a vegades si algun somni no es cumpleix, a la llarga, pots arribar a pensar que és una sort!!!
    Una abraçada gegant guapaaa!!!!

  7. MariaTeresa Miller ha dit:

    Totes les cultures tenen els seus anacronismes. Aixo del marit; els fills I la valla blanca es del segle Passat. Ara es “em que puc contribuir al be familiar,al be communal I fins hi tot la millora del pais.

Deixa un comentari

